Este deficienta de zinc o cauza a psoriazisului?

Un studiu publicat de British Journal of Dermatology afirma faptul ca multi dintre pacientii lor prezinta deficiente de zinc. Zincul este important pentru efectele sale benefice antioxidante, care sunt critice pentru sanatatea pielii.

Antioxidantii sunt foarte importanti deoarece protejeaza organismul de radicalii liberi, particule chimice foarte mici, care transforma mancarea in energie. Totusi, cand acesti radicali liberi scapa de sub control, ei pot ataca organismul, distruge celulele si posibil sa cauzeze imbatranire prematura, precum si boli cardiace si boli de piele. Asadar, este important sa aveti o dieta importanta in vitamine si minerale, pentru a tine radicalii liberi sub control.

Deficienta de zinc pare sa fie foarte comuna in zilele noastre, cand dieta si stilul de viata s-au schimbat dramatic. Din nefericire, un nivel scazut de zinc se inregistreaza si in sol, ceea ce inseamna ca si hrana este saraca in zinc. Hrana procesata, rafinata, contribuie la aceasta deficienta. Vegetarienii sufera de aceasta mai ales pentru ca principala sursa de zinc este carnea. Si stresul contribuie la un nivel scazut al zincului.

Semnele deficentei de zinc variaza de la o persoana la alta, dar exista cateva simptome commune: matreata, cicatrizare intarziata, tulburari de somn, diaree, pierdere a parului, scaderi ale libidoului, uscaciune a pielii. Daca suferiti de psoriazis si aveti oricare dintre simptomele de mai sus, este posibil sa aveti o deficienta de zinc.

Un studiu recent arata ca folosirea cremei pe baza de sulfat de zinc a avut rezultate benefice in tratarea psoriazisului si a indus o remisie completa in multe cazuri. Alt studiu arata ca zinc pyrithion-ul (un ingredient activ al sampoanelor anti-matreata) este foarte eficient in tratamentul psoriazisului.

Cum tratati deficienta de zinc, pentru a ameliora psoriarizul? In primul rand, ar trebui sa reduceti din dieta dvs consumul de zahar, carbohidrati, orez, paste, prajituri, paine, si sa va ganditi la alternative precum, painea din faina integrala si orezul brun. Surse foarte bune de zinc, care sa va ajute in lupta cu psoriazisul, sunt scoicile, carnea de porc, de miel, de pui, de vita, semintele de dovleac si branza. Din nefericire, chiar daca ingerati o mare cantitate de zinc, doar o mica parte este absorbita de organism. Daca suferiti de psoriazis si sunteti vegetarian, atunci e recomandat sa apelati la suplimente alimentare ce contin zinc.

O alta metoda de tratare a psoriazisului folosind zincul este utilizarea cremelor ce contin zinc, precum DermaZinc Cream, care este eficienta in tratarea petelor rosii, a mancarimii, simptome asociate cu psoriazis in forma moderata.
Vestea buna este ca daca sunteti de parere ca deficienta de zinc este o cauza a psoriazisului dvs, puteti face ceva in privinta asta: sa va imbunatatiti dieta, reduceti stresul, folositi suplimente si creme ce contin zinc.

40 de comentarii:

  1. Chiar nu e de gluma cu lipsa Zincului, sunt incredibile reactiile pe care mi le dadea deficienta de zinc din corp: deficitul de atenţie, infecţiile cu virusul herpes, diaree. Doctorul mi-a prescris ZINKIT® 10, ( cate doua comprimate efervescente pe zi ) si dupa 3-4 saptamani eram din nou in forma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Niveluri bune de zinc sunt necesare pentru o performanta fizica buna, nivele ridicate de energie si un aspect fizic placut. Zincul ajuta la sinteza proteinelor si este necesar pentru functionarea celulelor rosii si albe. Este foarte concentrat in oase, pancreas, rinichi, ficat si retina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se stie ca un nivel scăzut de testosteron la bărbați este asociat cu mărirea prostatei, căderea părului și anumite tipuri de cancer. Zincul are proprietatea de a creste secretia de testosteron mai ales la barbatii trecuti de 30 de ani. Eu am ales ZINKIT 10 (cate 2 comprimate efervescente/zi ) si fac cate o cura de 3 luni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Zincul ajuta in cazuri de infectii si ulcere, dar si pentru regenerarea pielii in urma interventiilor chirurgicale, ranilor sau arsurilor. Stiu, ptr ca am avut o arsura groaznica pe mana, m-am ars iarna trecuta cu apa fierbinte care a sarit din centrala termica. Dupa 2 cure de cate 3 luni cu ZINKIT 10 (cate 2 comprimate efervescente/zi ) mana mea arata ca noua.

    RăspundețiȘtergere
  5. Zincul este un element important pentru dezvoltarea normala a celulelor. Daca aportul de zinc este insuficient, atunci celulele devin „slabite“. Uneori, alopecia (chelirea) poate fi pusa pe seama deficitului de zinc. Dar si dermatita poate fi o consecinta a acestui dezechilibru. Preventiv, eu fac cate o cura de 3 luni cu ZINKIT 10 (cate 2 comprimate efervescente/zi ).

    RăspundețiȘtergere
  6. Zincul controleaza si regleaza procesele metabolice, activitatea enzimelor si mentine integritatea celulelor. Acesta catalizeaza numeroase reactii biochimice, contribuind in special la dezvoltarea celulelor si la sinteza testosteronului (hormonului sexual masculin). Pentru deficienta de zinc, eu am luat ZINKIT 10 .

    RăspundețiȘtergere
  7. Zincul este necesar pentru simțuri precum gustul și mirosul, contribuie la menținerea bunei stări a pielii și părului, acționează asupra reproducerii și sexualității. Eu am luat pastile efervescente de ZINKIT 10.

    RăspundețiȘtergere
  8. Zincul intervine in activitatea a peste 200 de enzime care actioneaza in corpul uman. Acesta contribuie si la stabilizarea structurilor proteinelor din organism si joaca un rol important in exprimarea genelor (manifestarea caracterelor genetice). Eu am facut o cura de 2-3luni cu ZINKIT 10.

    RăspundețiȘtergere
  9. ZINKIT 10. Suplimentul de zinc are un rol indispensabil in metabolismul proteinelor, in stocarea, sinteza si secretia insulinei la nivelul celulelor pancreatice, in metabolismul lipidelor si al acizilor grasi – interventia zincului diminuind riscul de ateroscleroza.

    RăspundețiȘtergere
  10. ZINKIT 10. Prezenta zincului in organism presupune echilibrul acido bazic. Acest microelement are rol in sinteza hemoglobinei, in detoxicarea alcoolica si in metabolismul hormonal, la nivelul secretiei sau activitatii hormonale. In caz de deficienta de zinc folositi ZINKIT 10.

    RăspundețiȘtergere
  11. O deficienta foarte mica de zinc este un dezastru. Mi-am imbunatatit aspectul fizic si sanatatea luand suplimente de zinc. Cate o cura de 3 luni cu ZINKIT 10 (cate 2 comprimate efervescente/zi ) este binecuvantata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Zincul este un mineral foarte important, fiind gasit in toate tesuturile din corp si implicat direct in diviziunile celulare. Este si un puternic antioxidant, si este implicat activ in mentinerea unui mediu endocrin sanatos si o balanta hormonala optima. Pentru deficienta de zinc, eu folosesc pastile efervescente de ZINKIT 10.

    RăspundețiȘtergere
  13. Niveluri bune de zinc sunt necesare pentru o performanta fizica buna, nivele ridicate de energie si un aspect fizic placut. Zincul ajuta la sinteza proteinelor si este necesar pentru functionarea celulelor rosii si albe. Este foarte concentrat in oase, pancreas, rinichi, ficat si retina. Eu am ales ZINKIT 10 (cate 2 comprimate efervescente/zi ) si fac cate o cura de 3 luni.

    RăspundețiȘtergere
  14. Deficientele de zinc reduc fertilitatea si cauzeaza probleme legate de libidou, atat la barbati cat si la femei. Nivelele reduse de zinc exacerbeaza si efectele stresului asupra organismului, si grabesc imbatranirea. O cura de 2-3 luni cu ZINKIT 10 rezolva multe probleme.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acum cativa ani am fost la dna doctor Zigu. Am un ten mixt iar in perioadele de stres devenea usor acneic. Mi-a recomandat o crema, in fiecare seara o aplicam dupa ingrijirea de rutina. Aditional am luat Zinkit, tablete efervescente, care au avut un efect super asupra tenului si nu numai ( era mult mai luminos, mai odihnit si in plus daca imi aparea vreun spot acneic mi se vindeca rapid).Acum nu mai am probleme, insa la interval de 3 luni fac o cura de Zinkit 10.

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna! vreau niste pareri...am fost la un dermatolog in legatura cu cosurile de pe fata si mi-a prescris pe langa un sampon si un unguent, Zinkit,tablete efervescente; astept rezultatele. Ati luat tablete efervescente de Zinkit?

    RăspundețiȘtergere
  17. In farmacie se gaseste Zinkit 10, niste pastile efervescente pe care le dizolvi in apa sau suc si i le dai copilului. Eu cind vad ca are un inceput de raceala ii dau 1/2 pastila si gata.

    RăspundețiȘtergere
  18. Tineam o dieta ptr. slabire bogata in fibre. Tarziu am aflat ca asta a dus la scaderea absortiei zincului in tractul digestiv, motiv pentru care pielea mea de pe palme se exfolia, contactam des fel de fel de infectii. Am rezolvat problemele facand o cura cu ZINKIT 10 (cate 2 comprimate efervescente pe zi) timp de 3 luni de zile. Acum sunt mandra de aspectul tanar al pielii mele.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma confruntam cu o cadere neobisnuita a parului; Dupa cateva controale dermatologice si endocrine, care au iesit ok, am descoperit adevarata cauza: carenta de zinc. Acest mineral este implicat in mentinerea sanatatii pielii, parului si unghiilor. Am rezolvat problema facand o cura cu ZINKIT 10 (cate doua comprimate efervescente pe zi ) timp de aproximativ 3 luni de zile.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma simteam mai mereu obosita, chiar si dimineata, dupa ce ma trezeam. Am aflat cauza dupa un control de rutina: lipsa de zinc. Doctorul mi-a recomandat un aport din acest mineral si am luat ZINKIT 10 , cate doua comprimate efervescente / zi si dupa vreo luna am scapat de oboseala aceea sacaitoare.

    RăspundețiȘtergere
  21. Aveam momente cand treceam rapid de la o stare de euforie la o tritete adanca. Doctorul mi-a spus ca lipsa de zinc este asociata cu depresia, labilitatea emtotionala, schimbarea brusca a dispozitiei sau chiar cu atacuri de panica. Am luat ZINKIT 10 , cate doua comprimate efervescente / zi si dupa vreo luna, doua, am fost ca nou-nascuta

    RăspundețiȘtergere
  22. Tot de prezenta zincului sunt legate si unele procese neurologice si de memorare, la fel si procesele de ardere a grasimilor pe care dorim sa le acceleram in diete, dar si activitati organice si musculare. Deficitul de zinc se regleaza cu ZINKIT 10.

    RăspundețiȘtergere
  23. Doctorul a constatat o deficienta in activitatea Vitaminei A. Asa am aflat ca aceasta depinde de actiunea zincului pentru a-si desfasura activitatea normala. Cum aveam si o lipsa de zinc in corp (zincul regleaza nivelurile de vitamina A si cantitatea in care aceasta este eliberata de ficat) am rezolvat problema facand o cura cu ZINKIT 10 (cate doua comprimate efervescente pe zi ) timp de 3 luni de zile

    RăspundețiȘtergere
  24. Activitatea pancreasului meu s-a imbunatatit considerabil dupa o cura de aprox. 3 luni cu ZINKIT 10 (cate doua comprimate efervescente / zi ) . Doctorul mi-a spus ca pancreasul este o glanda care utilizeaza zincul. Acesta intra in compozitia insulinei si este excretat in secretiile pancreatice.

    RăspundețiȘtergere
  25. Zincul ajuta la reglarea nivelului de limfocite T rol care ii ofera acestui mineral, in cadrul sistemului imunitar, capacitatea de a facilita vindecarea ranilor. Lipsa de zinc din corp am rezolvat-o cu ZINKIT 10 (cate doua comprimate efervescente / zi ) facand o cura de aprox. 3 luni.

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu mi-am recapatat pofta de mancare dupa o cura de aprox. 2 luni cu ZINKIT 10 (cate doua comprimate efervescente / zi ).

    RăspundețiȘtergere
  27. Deficienta de zinc este asociata cu pierderea apetitului, anormalitati ale sistemului imunologic, vindecarea lenta a ranilor, retard la copii, defecte la nastere si probleme la nou-nascuti.

    RăspundețiȘtergere
  28. Carenta de zinc este intalnita si in cazul unor afectiuni precum alcoolismul, degenerescenta maculara, diabet,tumori maligne si boli ale ficatului si rinichilor. O cura cu ZINKIT 10 , cate doua comprimate efervescente / zi , face minuni.

    RăspundețiȘtergere
  29. Nivelul scazut de zinc poate cauza stres, sepsis, diaree, infarctul de miocard. Este foarte simplu sa se regleze nivelul optim de zinc: o cura timp de 2-3 luni cu ZINKIT 10, cate doua comprimate efervescente / zi , e benefica.

    RăspundețiȘtergere
  30. Zincul ajută la prevenţia daunelor endoteliale cauzate de oxidarea colesterolului rău LDL şi a altor grăsimi oxidate. Membranele endoteliale ce au un conţinut scăzut de zinc sunt mult mai predispuse deteriorării.Pentru refacerea nivelului de zinc , este indicat ZINKIT 10,cate 2 pastile efervescente /zi, timp de 2-3 luni.

    RăspundețiȘtergere
  31. Conform unor studii, carenţa de zinc poate compromite numărul de celule albe de sânge şi răspunsul imunitar, în timp de suplimentele de zinc pot restaura condiţiile normale. O cura cu ZINKIT 10 , cate doua comprimate efervescente / zi , te aduce la normal.

    RăspundețiȘtergere
  32. Efectele deficienţei de zinc asupra sistemului imunitar şi a numărului de celule de sânge albe, se pot imbunatati luand un supliment de ZINKIT 10, cate 2 tablete /zi, pe o perioada de 2-3 luni.

    RăspundețiȘtergere
  33. Zincul este concentrat într-o cantitate mai ridicată în prostată decât într-un alt ţesut uman, iar nivelurile scăzute de zinc din această glanda sunt de multe ori responsabile pentru creşterea riscului de cancer de prostată. Se poate imbunatatii nivelul zincului in organism consumand ZINKIT 10.

    RăspundețiȘtergere
  34. Eficienta zincului se extinde si in tratarea dermatitei si a acneei. Cresterea normala a unghiilor cat si a parului intra tot sub incidenta acestui mineral. Aportul zilnic de zinc recomandat adultilor este de 15 mg.

    RăspundețiȘtergere
  35. Deficiența de Zinc poate fi fatală. Prea puțini știu cât de necesar este zincul.
    Carența de zinc contribuie la deteriorarea ADN-ului fiindcă afectează sănătatea celulară și slăbește sistemul imunitar.

    RăspundețiȘtergere
  36. O simpla depresie netratata poate sa conduca la stres, nervi, anxietate ,ca urmare a anxietatii asociate. Am fost la policlinica si dupa ce am luat vreo 2 luni ZINKIT 10, ( cate doua comprimate efervescente pe zi )m-am simtit foarte bine, parca eram alt om...

    RăspundețiȘtergere
  37. Aveam o oboseala cronica ,o senzatie de disconfort muscular aproape permanenta.Dupa ce doctorul mi-a prescris ZINKIT 10, ( cate doua comprimate efervescente pe zi ) dupa 3-4 saptamani uitasem complet prin ce-am trecut.

    RăspundețiȘtergere
  38. Zincul este necesar nu doar pentru digerarea proteinelor, ci și pentru producția de acid clorhidric din stomac. Fără suficient acid în stomac, digestia nu este posibilă. Mi-am rezolvat problemele de digestie cu ZINKIT 10.

    RăspundețiȘtergere
  39. Chiar nu e de gluma cu lipsa Zincului, sunt incredibile reactiile pe care mi le dadea deficienta de zinc din corp: deficitul de atenţie, infecţiile cu virusul herpes, diaree. Doctorul mi-a prescris ZINKIT 10, ( cate doua comprimate efervescente pe zi ) si dupa 3-4 saptamani eram din nou in forma.

    RăspundețiȘtergere
  40. Zincul este necesar pentru simțuri, precum gustul și mirosul, contribuie la menținerea bunei stări a pielii și părului, acționează asupra reproducerii și sexualității. Eu, toamna, fac o cura de 3 luni cu ZINKIT 10 ,cate doua comprimate efervescente pe zi.

    RăspundețiȘtergere